منهای فوتبال

فیلم| ممانعت نیروهای سپاه از حرکت قایق تفریحی ناایمن در دریا

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ممانعت نیروهای سپاه از حرکت قایق تفریحی ناایمن در دریا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، یک فرد نسبت به اقدام امنیتی نیروهای سپاه مبنی بر ممانعت از ورود ناایمن قایق تفریحی اعتراض می کند.

فیلم ممانعت نیروهای سپاه از حرکت قایق تفریحی ناایمن در دریا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم اعتراض به اقدام امنیتی سپاه در دریای خلیج فارس

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۵ دیدگاه ها

  1. آرش شهر نو الان رفته مشهد ولی دارن به عراقی ها سرویس میدن توهم اجنبی پرستی شاه اگه ارتش را آماده نمی‌کرد هواپیما نمی‌خرید هلی کوپتر نمی‌خرید خلبان نداشت تکاور نداشت تو الان از برده های صدام بودی اسمت را هم می ذاشتند سلمان ننت هم کنیز میشد اسم ننت را هم میذاشتند اسما

  2. ناخدای احمق قایق موتوری…اگه این خانواده که البته خودشان هم نادان و ساده لوح هستند که سوار چنین قایقی شدن، غرق بشن، جنابعالی جوابگو خواهی بود؟ البته اگه خودت هم جان سالم به در ببری….

  3. نخیر، همچنان دارم میبینم مردم بیسواد و احمق ایران قضیه رو اشتباه متوجه شدن، اول اینکه اگر سر بر تنتون هست و ناموستون در اختیار خودتون بخاطر سپاه هست دوم اینکه اینجا قضیه فرق داره، سپاه داره از محوطه کشتی تفریحی اقا زاده های بهایی حفاظت میکنه که سکس پارتی و مشروب پارتی اقایان بهائی در کشتی با عبور قایقهای اینچنینی خراب نشه….

    ۷ ماه پیش مجوز ورود کشتی های تفریحی داده شد و اینم ثمرش که طاغوتهای پولدار سپاه رو برده خودشون کنن و الان مشخصه دشمن در سپاه مقدس ما نفوذ داره یعنی چی این رفتارا…

    1. مگه در دوران پهلوی که سر بر تن تو بود و ناموست هم دست کس دیگه ای نبود، سپاه وجود داشت، هر بار این چرندیات رو میگین و کسی چیزی نمیگه ، پررو شدین، سپاه جز بدبختی و فلاکت چیز دیگه ای برای مردم نداشته. مردم آنقدر غیرت دارند که از خاک و جان و ناموس خودشان دفاع کنند. اگه سپاه اینقدر که تو میگی مفید بود ، اینقدر مردم ناراضی نبودند از وجودش‌. مگر چهار تا ارزشی مغزشون شستشو داده شده باشه و فکر کنند بدون سپاه ناموسشان دست کس دیگه ای نیافته. اگر نه این مردم توکلشان اول به خدا و بعد به خودشان است. نه سپاهی که خیلی از فرماندهانش اصالتا ایرانی نیستند.

      1. شهر نو حتما با ناموس تو اداره می‌شد و حکومتی که از شاه و ملکه و ولیعهدش بنا به اظهارات صریح نزدیک ترین افراد به دربار غرق در فحشا بودند مسئول مراقبت از ناموست در شهر نو و مراکز فساد و کاباره ها بودند؟؟؟محافظین ناموست طی ۵۰ سال حکومت آرارات کوچک رو به ترکیه عثمانی،بخش عمده ای از دشت نیمروز رو به افغانستان و بحرین رو به آل خلیفه بذل کردند.واقعاً بهت حق میدم اینقدر نسبت به رژیم پهلوی رگ غیرتت متورم بشه،چون درک و فهمت از ناموس کلا اشتباهه.ازین گذشته،ابله هایی مثل تو از اول انقلاب در برابر ارزش‌های انقلاب که یکیش همین سپاه هست در حال بدگویی لجن پراکنی هستید.تویی که ادعا داری خدا پشت و پناهت هست،قبل از هر چی سعی کن یک طرفه به قاضی نری.چون ابله هایی مثل تو همواره در تاریخ ۲۰۰ سال گذشته به هر رژیمی که روی کار بود اعتراض داشتید و همیشه خودتونو کل مردم تصور کردید و بجای همه رفتید بالای منبر اعتراض.از امیر کبیر گرفته تا کوچک جنگلی و رئیس علی دلواری و مدرس و میرزای شیرازی و مصدق و….همگی با خیانت و حماقت شما جماعت همیشه حق به جانب از زندگی ساقط شدند و کشور از وجودشون بی بهره موند.پس بجای حرف مفت زدن و اظهار نظر بجای مردم، حد اقل برو خاطرات درباریان در مورد رژیم پهلوی که مراقب ناموست بودن مطالعه کن.شماها چرا بجای وراجی نمیرید تاریخ کشورتون بخونید؟؟؟؟

  4. والا به خدا ما مردم عادی آخر نتونستیم بفهمیم که سپاه پاسداران چکاره ی مملکت هست؟؟؟ هر جای این کشور که بری در هر ارگان و سازمان و مجموعه و……خلاصه همه جا سپاه پاسداران حضور داره و در همه‌ی مسائل و امور اجتماعی و فرهنگی و هنری و ادبی و سیاسی و اقتصادی و خانوادگی و وووو هر چیزی به ذهنتون برسه دخالت و اظهار نظر می کنند!! یعنی در واقع در مملکت ما تمام نهاد ها و قوای سه گانه در عمل هیچ نقشی در اداره امور کشور ندارند!!؟

    1. تو مردم عادی نیستی منافقی اگر قایق غرق بشه خودت و شبکه های منافق اولین نفری هستید که میگید چرا جلیقه نجات نداشتند مرگ بر منافق وطن فروش

      1. فقط بلدی ذلت و خواری هم نوع خودت رو جار بزنی ولی مسلمان واقعی پند پذیره تو حقانیت هارو درکم نمی کنی چه برسه وقتی بگن برای وطنت بجنگ حاضر نیستی تو اولین نفری هستی وقتی خدمت مقدس سربازی وقتی می‌خوای بری دنبال پارتی هستی جات خوش و گرم باشه ما ۲۰ماه خدمت کردیم توی اوج گرما و سختی کار زیاد ولی اونایی که دم از کشور و انقلاب می زدن دنبال پارتی می دونی چرا چونکه باید چاپلوس باشی تا بهت بها بدن آقای قلدر مجازی اینجا حقیقت بیان می کنن تو اگر زورت می گیره برو اعتراضات واقعی جلوی مقامات حق ملتی رو ازشون بگیر؟؟؟

    2. آقا! اسمت آریا مهره بعد خودتو مردم عادی میدونی!؟ نه، تو عادی نیستی حتماً چیزیت هست! از میزان فهم و درکت و از نو نگاهت معلومه بی رگی، بی غیرتی، بی شرافتی ، کینه ، عداوت و شیطانیت در وجودت موج می زنه پس عادی نیستی!؟ اولاً اون قایق مجوز حمل مسافر در دریا نداره پس کارش بی قانونیه دوماً مسافر سوار کرده بدون امکانات ایمنی مثل جلیقه و لوازم دیگه ( اگه این قایق در دریا چپه بشه اون خانواده با اون بچه چند ماهه غرق خواهند شد و اونوقت همین سگهای مجازی پاچه مسئولین و سپاه و نیروی انتظامی را خواهند گرفت که چرا جلوی این قایق های قانون شکن و نا ایمن را نگرفتید). سوماً اگه این قایقران می خواد یه لقمه نون در بیاره باید بره مثل بقیه مجوز بگیره و کار کنه نه اینکه بخواد صرفاً با راه انداختن یه قایق ساده و نا ایمن جان یه عده ای را به خطر بندازه.

    3. سپاه نبود الان اسمت ابن داعش بود،بعدم کاش این اراجیف که گفتی درست بود،سپاه فقط مدیریت امنیت کشورو در دست داره که عالی کارکرده مثلا خودروسازی هم دستش بود الان توسوار آشغالهای فرانسوی نبودی

  5. آسونترین وزشتترین کاراینست که بادروغ ،تهمت وحیله،بدبینی ونفرت پراکنی‌این قایقران بی مسؤولیت وبی وجدان همراه شده وگناه وعذاب الهی بردوش خودگذاریم.خودخواهی،بی معرفتی ونمک نشناسی بعضی ازمامردم تمومی نداره،مگرهمین عزیزان سپاهی نبودندیانیستندکه مقابل سیدترال چینی‌هاکه باخیانت چندمسؤول‌نمای رشوه بگیردرزمان حسن روحانی واقع شده بودایستادند وباوجودمخالفتهای دولت حسن روحانی‌نمای خائن،باعث شدندچینی‌هابساطشان راجمع کنندومجددمایگیران عزیزایرانی بتوانندروزی‌شان راباقایقهای خودشان بدست آورند؟!دراین ویدیوهم به وضوح مشخصه که آن قایق بدلیل‌عدم مواردایمنی ضمن اینکه نوزادی یانوزادانی هم درآن قایق هستند،امّانه والدین دغدغه ونگرانی دارندونه آن قایقران وهمانگونه که به وضوح مشخصه حتی بانیرنگ ،تهمت ودروغ ،حاضره اقدام عاقلانه،مسؤولانه ومتعهدانه بچه های سپاه رابااین تقویربرداری شیطانی‌اش،نونبُری جلوه دهد،ولی به فکرجان بندگان خدانباشد!پس خواهشاًمانندنادانهاباموج حیله،نفاق،غتنه،دروغ،تحریف،نفرت وبدبینی،ناامیدی وآشوب سازی درهرموضوع وزمینه ای،همراه نشویم که خداوندقهارناطروآگاه به ذره ذره اعمال تک تک ماآدمیان است.باتشکر

  6. ی قایق بادی چهار نفره خریدم که استاندارد بود و برای بچه هام همگی جلیقه نجات خریدم و خودم هم پوشیدم و در دریای مازندران هر جا که به داخل دریا میرفتیم گشت نیروی انتظامی می‌آمد و می‌گفت باید برگردید به ساحل.
    یک بار افسر ارشد آنها را ملاقات کردم و از او علت را پرسیدم و بهانه های مختلفی مثلا ایمن بودن قایق می‌آورد که من مدارک استاندارد قایق و تعداد سرنشینان و داشتن جلیفه نجات و نزدیک بودن به ساحل را عنوان کردم، آخر سر گفت ببین اونها نمیگزارند و اشاره کرد به چند تا قایقی که از مردم پول کرایه می‌گرفتند و دوری باقایق در دریا می‌زدند.

    1. مگه چند نفر میتونن میلیون تومن بدن و قایق و جلیقه و …بخرن !! بقیه مردم انقدر زیاد هستن ، که قایق کرایه ای از پول درآوردن ، ضرر نبینه

      1. چرا یه عده عادت کردند از هر اتفاقی بهره برداری غلط بکنند و هر مزخرفی که به ذهن خرابشون میرسه به زبون بیارن؟؟یه قایق دار بی شرف گوشی گرفته دستش و داره یه سری اراجیف به هم میبافه و‌چون میدونه عده ای ابله به اسم سپاه حساس هستند از سپاه مایه میذاره،اولاً که قایق های تفریحی در قالب شرکت تعاونی ساماندهی شدن و هر قایقی خارج از این چهارچوب بخواد مسافر حمل کنه کارش غیر قانونی هست.دوما از سبک مسافر گرفتن این بی شرف که بچه خردسال رو سوار کرده و هیچکدوم از مسافرانش جلیقه نجات ندارند،مشخصه که کارش علاوه بر اینکه غیر قانونی هست،برای کسب درآمد داره با جون مردم بازی میکنه،همین شماهایی که دارید تحت تاثیر چرندیات این یارو قیافه حق به جانب گرفتید و دارید به سپاه فحاشی میکنید،اگر خدایی نکرده این قایق به هر دلیلی دچار سانحه بشه و اتفاقی برای مسافرینش که فاقد جلیقه نجات هستند بیفته،باز از یه جناح دیگه طلبکار میشید و به سپاه فحاشی میکنید که پول میگیرن قانون رو اجرا کنند و از جان مردم پاسداری کنند،ولی با بی مسئولیتی باعث غرق شدن مردم شدن و عده ای دیگه میگید از قایق های شخصی و آزاد سوار پول میگیرند و اجازه کار بهشون میدن.از همه اینها گذشته،مسئولیت حفظ امنیت آب‌های ساحلی و برقراری نظم و ساماندهی این قبیل کارها با نیروی انتظامی هست نه سپاه.خدا وکیلی ما ایرانی ها با این سرعتی که داریم در حماقت و ساده لوحی خودمون فرو میریم،معلوم نیست عاقبت کارمون به کجا خواهد کشید.ملتی که خودش با دستانش خودش طناب دار رو انداخته گردنش و با دست خودش طناب رو میکشه و سعی میکنه خودشو از هستی ساقط کنه.قابل توجه هم وطنانی که همواره برای مردم سفره تنگ و گرسنه و بدبخت و محتاج به نون شب در حال عزاداری هستند،امسال با وجود اینکه نوروز در ماه مبارک رمضان بود،در همین ۱۰ روز گذشته حدود ۵ میلیون نفر فقط به قشم مسافرت کردند،الباقی استان‌های جنوبی و شهرهای بندری و شمال کشور و….بماند.

    2. حسن آقا! داداش گلم! اگه حرفت درست باشه اون مسئول جواب قانع کننده بهت نداده. درستش اینه که در محیطی که قایق های تفریحی که دارای موتور هستند و سرعت زیادی دارند قانوناً قایق های کوچک پارویی و بادی نباید فعالیت کنند. چراکه ممکن است بین آنها برخوردی صورت بگیرد و یا در اثر سرعت قایق های موتوری و موجی که ایجاد می شود ایمنی قایق های بادی به خطر بیافتد. قایق های تفریحی در شمال غالباً از نوعی است که در هنگام حرکت دماغه آن به سمت بالا رفته و چون قایقران در انتهای قایق نشسته و سکان را به دست دارد دید کافی نسبت به جلو ندارد و لذا خطر برخورد با قایق های کوچک و یا تیوپ های شناور وجود دارد. بنده خودم سال گذشته در سواحل مازندران شاهد برخود دو قایق بودم. و همچنین شناگری که از ساحل دور شده بود به علت عدم دید قایقران به زیر قایق رفته و پس از برخود با پروانه موتور قایق بشدت مجروح شده که احتمال مرگش می رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *