منهای فوتبال

عکس| اظهارات ضدایرانی معاون اول الهام علی اف

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از اظهارات ضدایرانی معاون اول الهام علی اف بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، کانال منتسب به «مهربان علیوا» معاون اول رئیس جمهور آذربایجان نوشت: نباید با کسانی که ایران را دوست دارند، بشردوستانه رفتار کرد!

عکس اظهارات ضدایرانی معاون اول الهام علی اف که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| اظهارات ضدایرانی معاون اول الهام علی اف

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس پست بی شرمانه کانال مهربان علیوا علیه ایران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. فعلاً که تمام دنیا از جمله یهودیان دنیا از اسرائیل و بدبختانی که طرفدار اسرائیل هستن متنفر و در حال جنگ با شما حیوانات هستن حیوانات هم بویی از بشر دوستی نبرده اند

  2. خود تو، هم ایرانی هستی. زیاد حرف بزنی دوباره به مام میهن برتون می گردونیم.
    به گفته یه نفر:
    زمان قاجار و بعد از عهدنامه ترکمنچای، ایران طبق این عهدنامه سرزمین آذربایجان را به مدت نود و نه سال به روسیه واگذار کرد و این قرارداد در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی به پایان رسید و گفته میشد که مردم آذربایجان از الحاق این سرزمین به ایران بزرگ استقبال کرده اند و دوست دارند به سرزمین مادری یعنی ایران متصل شوند ولی رفسنجانی گفته بود: از آنجایی که فرهنگ شما تغییر کرده و با قوانین جمهوری اسلامی مغایرت دارد(مثل بی حجابی و تغییر دین و مذهب) ما خواهان پیوستن مجدد آذربایجان به ایران نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *